Raport o stanie zapewniania dostępności podmiotu publicznego
Raport o stanie zapewnienia dostępności podmiotu publicznego.pdf
Raport o stanie zapewnienia dostępności podmiotu publicznego- tekst odczytywany maszynowo.pdf
Raport o stanie zapewniania dostępności podmiotu publicznego
Raport o stanie zapewnienia dostępności podmiotu publicznego.pdf
Raport o stanie zapewnienia dostępności podmiotu publicznego- tekst odczytywany maszynowo.pdf
Lp. | Tytuł załącznika | Data wprowadzenia | Wprowadził | Plik |
---|---|---|---|---|
1 | Raport o stanie zapewnienia dostępności 2025r. | 2025-03-25 | Justyna Sawa | ![]() |
Podmiot udostępniający informacje: Sąd Okręgowy w Przemyślu | ||||||||||||||||
Opublikowany dnia: 04 lipiec 2023 | Aktualizowany dnia: 25 marzec 2025 | |||||||||||||||
Opublikowany przez: Przemysław Kisała | Aktualizowany przez: Justyna Sawa | |||||||||||||||
Licznik odwiedzin: 3219 | Autor / Zatwierdzający: Brak danych | |||||||||||||||
Wersje: | ||||||||||||||||
2025-03-25 12:51:30 | Justyna Sawa |
Zobacz zmiany
Zmiany w tej wersjiRaport o stanie zapewniania dostępności podmiotu publicznego
|
||||||||||||||
2025-03-25 12:48:40 | Justyna Sawa |
Zobacz zmiany
Zmiany w tej wersjiRaport o stanie zapewniania dostępności podmiotu publicznego Nazwa i adres podmiotu publicznego Sąd Rejonowy w Jarosławiu, ul. Jana Pawła Il 11, 37-500 Jarosław Numer identyfikacyjny REGON 00032430000000 Stan w dniu 01.01.2021 r. Termin przekazania: do 31.03.2021 r. Dane kontaktowe E-mail sekretariatu podmiotu sad@jaroslaw.sr.gov.pl E-mail kontaktowy osoby, która wypełniła formularz sad@jaroslaw.sr.gov.pl Telefon kontaktowy 166240105 Data 2021-03-25 Miejscowość Jarosław Lokalizacja siedziby podmiotu Województwo WOJ. PODKARPACKIE Powiat Powiat jarosławski Gmina Jarosław (gmina miejska) Podmiot zobowiązany do złożenia raportu o stanie dostępności na podstawie art. 11 ust. 4. ustawy o zapewnianiu dostępności osobom ze szczególnymi potrzebami (UZD) do: [ X ] 1) ministra właściwego do spraw rozwoju regionalnego Dział 1. Dostępność architektoniczna Liczba budynków, w których podmiot prowadzi podstawową działalność illub obsługę interesantów: 2 1. Czy podmiot zapewnia w tym budynku (tych budynkach) wolne od barier poziome i pionowe przestrzenie komunikacyjne ? I [ X ] W części budynków tak, w części nie W przypadku odpowiedzi „W części budynków tak, w części nie” — prosimy o podanie liczby budynków, w których podmiot zapewnia wolne od barier poziome i pionowe przestrzenie komunikacyjne: 1 2. Czy podmiot zastosował w tym budynku (tych budynkach) rozwiązania architektoniczne, środki techniczne lub posiada zainstalowane urządzenia, które umożliwiają dostęp do wszystkich pomieszczeń, z wyłączeniem pomieszczeń technicznych? [X ] W części budynków tak, w części nie W przypadku odpowiedzi „W części budynków tak, w części nie” — prosimy o podanie liczby budynków, w których podmiot umożliwia dostęp do wszystkich pomieszczeń, z wyłączeniem pomieszczeń technicznych: 1 3. Czy podmiot zapewnia w tym budynku (tych budynkach) informację na temat rozkładu pomieszczeń, co najmniej w sposób wizualny i dotykowy lub głosowy? [ x ] TAK4. Czy podmiot zapewnia (umożliwia, dopuszcza) wstęp do tego budynku (tych budynków) osobie korzystającej z psa asystującego? [ x ] TAK5. Czy podmiot zapewnia w przypadku tego budynku (tych budynków) osobom ze szczególnymi potrzebami możliwość ewakuacji lub uratowania w inny sposób? [ X ] TAKKomentarze i uwagi dotyczące dostępności architektonicznej Sąd Rejonowy w Jarosławiu ma siedzibę w dwóch budynkach przy ul. Jana Pawła Il 1 1 i przy ul. Czarnieckiego 4. Budynki są w pełni skomunikowane, połączone łącznikiem. Budynek przy ul. Czarnieckiego 4 jest obiektem przystosowanym do poruszania się osób niepełnosprawnych z dysfunkcją narządu ruchu (również poruszających się na wózkach inwalidzkich). Przy wejściu do budynku od ul. Czarnieckiego 4 zamontowane jest urządzenie do transportu osób niepełnosprawnych (obsługiwane przez pracowników ochrony), a w budynku sądu jest winda dla osób niepełnosprawnych. Budynek posiada podjazdy dla osób korzystających z wózków inwalidzkich na każdej kondygnacji. Komórki organizacyjne zajmujące się obsługą interesantów usytuowane są na parterze budynku. Przed budynkiem Sądu przy ul. Czarnieckiego 4 znajdują się dwa miejsca parkingowe dla osób niepełnosprawnych. Dział 2. Dostępność cyfrowa
Liczba stron: 1 Liczba aplikacji: Strony internetowe i aplikacje mobilne, dla których podmiot posiada deklarację dostępności
Liczba stron: Liczba aplikacji: Prosimy o podanie informacji dotyczących stron, dla których podmiot nie posiada deklaracji dostępności: Prosimy o podanie informacji dotyczących aplikacji, dla których podmiot nie posiada deklaracji dostępności: Komentarze i uwagi dotyczące dostępności cyfrowej Strona internetowa jest częściowo zgodna z ustawą o dostępności cyfrowej stron internetowych i aplikacji mobilnych podmiotów publicznych, z powodu niezgodności lub wyłączeń wymienionych poniżej: — część załączników dokumentów to skany w formie jedynie plików PDF nie są dostępne cyfrowo— częściowy brak opisów do grafik i zdjęć w postaci tekstu alternatywnego dla osób korzystających z czytników tekstu. Deklarację sporządzono na podstawie samooceny przeprowadzonej przez podmiot publiczny. Na w/w stronie można używać standardowych skrótów klawiszowych przeglądarek. Dodatkowo na stronie dostępny jest pasek narzędzi dostępności (prawy górny róg) dzięki któremu możemy: zwiększyć/zmniejszyć tekst, zwiększyć kontrast, zmienić w negatyw kontrast, zwiększyć czytelność czcionki (powiększenie bez zmiany struktury bazowej), reset wprowadzonych zmian, wersja mobilna strony dostępna na urządzeniach mobilnych. Dział 3. Dostępność informacyjno-komunikacyjna 1. Czy podmiot zapewnia osobom ze szczególnymi potrzebami obsługę z wykorzystaniem niżej wymienionych sposobów/środków wspierających komunikowanie się?
SMS, MMS lub komunikatorów internetowych [ X I NIE
f. Wykorzystanie tłumacza języka migowego przez strony internetowe illub
W przypadku zaznaczenia odpowiedzi „TAK” — prosimy określić w jakim czasie od zgłoszenia potrzeby podmiot zapewnia kontakt osobisty z tłumaczem języka migowego: [ X ] powyżej 3 dni roboczych h. Kontakt z pomocą tłumacza-przewodnika (kontakt osobisty) [ X ] TAK 2. Czy podmiot posiada urządzenia lub środki techniczne do obsługi osób słabosłyszących, takich jak np. pętle indukcyjne, systemy FM, systemy na podczerwień (IR), systemy Bluetooth? [ X I NIELiczba prowadzonych przez podmiot stron internetowych: 1 3. Czy podmiot zapewnia na tej stronie internetowej (tych stronach internetowych) informację o zakresie swojej działalności (głównych zadaniach podmiotu) w postaci: a. tekstu odczytywalnego maszynowo? [ X ] TAKb. nagrania treści w polskim języku migowym (PJM) w postaci pliku wideo? [ X ] NIE c. informacji w tekście łatwym do czytania (ETR)? [ X I NIE4. Czy podmiot zapewniał w okresie sprawozdawczym — tj. od 20.09.2019 r. do 01.01.2021 r. — na wniosek osoby ze szczególnymi potrzebami możliwość komunikacji w formie określonej w tym wniosku? [ X I NIEDział 4. Informacja o dostępie alternatywnym
[ X ] NIE3. Czy w okresie sprawozdawczym podmiot zapewniał dostęp alternatywny w postaci zmian w organizacji funkcjonowania podmiotu? [ X ] NIE4. Czy w okresie sprawozdawczym podmiot zapewniał dostęp alternatywny w sposób inny niż wymienione wyżej? [ X I NIE
|
||||||||||||||
2023-07-04 14:51:42 | Przemysław Kisała |
Zobacz zmiany
Zmiany w tej wersji
">Raport o stanie zapewniania dostępności podmiotu publicznegospan>p> Nazwa i adres podmiotu publicznego Sąd Rejonowy w Jarosławiu, ul. Jana Pawła Il 11, 37-500 Jarosław Numer identyfikacyjny REGON 00032430000000 Stan w dniu 01.01.2021 r. Termin przekazania: do 31.03.2021 r. Dane kontaktowe E-mail sekretariatu podmiotu sad@jaroslaw.sr.gov.pl E-mail kontaktowy osoby, która wypełniła formularz sad@jaroslaw.sr.gov.pl Telefon kontaktowy 166240105 Data 2021-03-25 Miejscowość Jarosław Lokalizacja siedziby podmiotu Województwo WOJ. PODKARPACKIE Powiat Powiat jarosławski Gmina Jarosław (gmina miejska) Podmiot zobowiązany do złożenia raportu o stanie dostępności na podstawie art. 11 ust. 4. ustawy o zapewnianiu dostępności osobom ze szczególnymi potrzebami (UZD) do: [ X ] 1) ministra właściwego do spraw rozwoju regionalnego Dział 1. Dostępność architektoniczna Liczba budynków, w których podmiot prowadzi podstawową działalność illub obsługę interesantów: 2 1. Czy podmiot zapewnia w tym budynku (tych budynkach) wolne od barier poziome i pionowe przestrzenie komunikacyjne ? I [ X ] W części budynków tak, w części nie W przypadku odpowiedzi „W części budynków tak, w części nie” — prosimy o podanie liczby budynków, w których podmiot zapewnia wolne od barier poziome i pionowe przestrzenie komunikacyjne: 1 2. Czy podmiot zastosował w tym budynku (tych budynkach) rozwiązania architektoniczne, środki techniczne lub posiada zainstalowane urządzenia, które umożliwiają dostęp do wszystkich pomieszczeń, z wyłączeniem pomieszczeń technicznych? [X ] W części budynków tak, w części nie W przypadku odpowiedzi „W części budynków tak, w części nie” — prosimy o podanie liczby budynków, w których podmiot umożliwia dostęp do wszystkich pomieszczeń, z wyłączeniem pomieszczeń technicznych: 1 3. Czy podmiot zapewnia w tym budynku (tych budynkach) informację na temat rozkładu pomieszczeń, co najmniej w sposób wizualny i dotykowy lub głosowy? [ x ] TAK4. Czy podmiot zapewnia (umożliwia, dopuszcza) wstęp do tego budynku (tych budynków) osobie korzystającej z psa asystującego? [ x ] TAK5. Czy podmiot zapewnia w przypadku tego budynku (tych budynków) osobom ze szczególnymi potrzebami możliwość ewakuacji lub uratowania w inny sposób? [ X ] TAKKomentarze i uwagi dotyczące dostępności architektonicznej Sąd Rejonowy w Jarosławiu ma siedzibę w dwóch budynkach przy ul. Jana Pawła Il 1 1 i przy ul. Czarnieckiego 4. Budynki są w pełni skomunikowane, połączone łącznikiem. Budynek przy ul. Czarnieckiego 4 jest obiektem przystosowanym do poruszania się osób niepełnosprawnych z dysfunkcją narządu ruchu (również poruszających się na wózkach inwalidzkich). Przy wejściu do budynku od ul. Czarnieckiego 4 zamontowane jest urządzenie do transportu osób niepełnosprawnych (obsługiwane przez pracowników ochrony), a w budynku sądu jest winda dla osób niepełnosprawnych. Budynek posiada podjazdy dla osób korzystających z wózków inwalidzkich na każdej kondygnacji. Komórki organizacyjne zajmujące się obsługą interesantów usytuowane są na parterze budynku. Przed budynkiem Sądu przy ul. Czarnieckiego 4 znajdują się dwa miejsca parkingowe dla osób niepełnosprawnych. Dział 2. Dostępność cyfrowa
Liczba stron: 1 Liczba aplikacji: Strony internetowe i aplikacje mobilne, dla których podmiot posiada deklarację dostępności
Liczba stron: Liczba aplikacji: Prosimy o podanie informacji dotyczących stron, dla których podmiot nie posiada deklaracji dostępności: Prosimy o podanie informacji dotyczących aplikacji, dla których podmiot nie posiada deklaracji dostępności: Komentarze i uwagi dotyczące dostępności cyfrowej Strona internetowa jest częściowo zgodna z ustawą o dostępności cyfrowej stron internetowych i aplikacji mobilnych podmiotów publicznych, z powodu niezgodności lub wyłączeń wymienionych poniżej: — część załączników dokumentów to skany w formie jedynie plików PDF nie są dostępne cyfrowo— częściowy brak opisów do grafik i zdjęć w postaci tekstu alternatywnego dla osób korzystających z czytników tekstu. Deklarację sporządzono na podstawie samooceny przeprowadzonej przez podmiot publiczny. Na w/w stronie można używać standardowych skrótów klawiszowych przeglądarek. Dodatkowo na stronie dostępny jest pasek narzędzi dostępności (prawy górny róg) dzięki któremu możemy: zwiększyć/zmniejszyć tekst, zwiększyć kontrast, zmienić w negatyw kontrast, zwiększyć czytelność czcionki (powiększenie bez zmiany struktury bazowej), reset wprowadzonych zmian, wersja mobilna strony dostępna na urządzeniach mobilnych. Dział 3. Dostępność informacyjno-komunikacyjna 1. Czy podmiot zapewnia osobom ze szczególnymi potrzebami obsługę z wykorzystaniem niżej wymienionych sposobów/środków wspierających komunikowanie się?
SMS, MMS lub komunikatorów internetowych [ X I NIE
f. Wykorzystanie tłumacza języka migowego przez strony internetowe illub
W przypadku zaznaczenia odpowiedzi „TAK” — prosimy określić w jakim czasie od zgłoszenia potrzeby podmiot zapewnia kontakt osobisty z tłumaczem języka migowego: [ X ] powyżej 3 dni roboczych h. Kontakt z pomocą tłumacza-przewodnika (kontakt osobisty) [ X ] TAK 2. Czy podmiot posiada urządzenia lub środki techniczne do obsługi osób słabosłyszących, takich jak np. pętle indukcyjne, systemy FM, systemy na podczerwień (IR), systemy Bluetooth? [ X I NIELiczba prowadzonych przez podmiot stron internetowych: 1 3. Czy podmiot zapewnia na tej stronie internetowej (tych stronach internetowych) informację o zakresie swojej działalności (głównych zadaniach podmiotu) w postaci: a. tekstu odczytywalnego maszynowo? [ X ] TAKb. nagrania treści w polskim języku migowym (PJM) w postaci pliku wideo? [ X ] NIE c. informacji w tekście łatwym do czytania (ETR)? [ X I NIE4. Czy podmiot zapewniał w okresie sprawozdawczym — tj. od 20.09.2019 r. do 01.01.2021 r. — na wniosek osoby ze szczególnymi potrzebami możliwość komunikacji w formie określonej w tym wniosku? [ X I NIEDział 4. Informacja o dostępie alternatywnym
[ X ] NIE3. Czy w okresie sprawozdawczym podmiot zapewniał dostęp alternatywny w postaci zmian w organizacji funkcjonowania podmiotu? [ X ] NIE4. Czy w okresie sprawozdawczym podmiot zapewniał dostęp alternatywny w sposób inny niż wymienione wyżej? [ X I NIE
|
||||||||||||||
2023-07-04 14:16:01 | Przemysław Kisała |
Wersja oryginalna
Wersja oryginalna
Raport o stanie zapewniania dostępności podmiotu publicznego Nazwa i adres podmiotu publicznego Sąd Rejonowy w Jarosławiu, ul. Jana Pawła Il 11, 37-500 Jarosław Numer identyfikacyjny REGON 00032430000000 Stan w dniu 01.01.2021 r. Termin przekazania: do 31.03.2021 r. Dane kontaktowe E-mail sekretariatu podmiotu sad@jaroslaw.sr.gov.pl E-mail kontaktowy osoby, która wypełniła formularz sad@jaroslaw.sr.gov.pl Telefon kontaktowy 166240105 Data 2021-03-25 Miejscowość Jarosław Lokalizacja siedziby podmiotu Województwo WOJ. PODKARPACKIE Powiat Powiat jarosławski Gmina Jarosław (gmina miejska) Podmiot zobowiązany do złożenia raportu o stanie dostępności na podstawie art. 11 ust. 4. ustawy o zapewnianiu dostępności osobom ze szczególnymi potrzebami (UZD) do: [ X ] 1) ministra właściwego do spraw rozwoju regionalnego Dział 1. Dostępność architektoniczna Liczba budynków, w których podmiot prowadzi podstawową działalność illub obsługę interesantów: 2 1. Czy podmiot zapewnia w tym budynku (tych budynkach) wolne od barier poziome i pionowe przestrzenie komunikacyjne ? I [ X ] W części budynków tak, w części nie W przypadku odpowiedzi „W części budynków tak, w części nie” — prosimy o podanie liczby budynków, w których podmiot zapewnia wolne od barier poziome i pionowe przestrzenie komunikacyjne: 1 2. Czy podmiot zastosował w tym budynku (tych budynkach) rozwiązania architektoniczne, środki techniczne lub posiada zainstalowane urządzenia, które umożliwiają dostęp do wszystkich pomieszczeń, z wyłączeniem pomieszczeń technicznych? [X ] W części budynków tak, w części nie W przypadku odpowiedzi „W części budynków tak, w części nie” — prosimy o podanie liczby budynków, w których podmiot umożliwia dostęp do wszystkich pomieszczeń, z wyłączeniem pomieszczeń technicznych: 1 3. Czy podmiot zapewnia w tym budynku (tych budynkach) informację na temat rozkładu pomieszczeń, co najmniej w sposób wizualny i dotykowy lub głosowy? [ x ] TAK4. Czy podmiot zapewnia (umożliwia, dopuszcza) wstęp do tego budynku (tych budynków) osobie korzystającej z psa asystującego? [ x ] TAK5. Czy podmiot zapewnia w przypadku tego budynku (tych budynków) osobom ze szczególnymi potrzebami możliwość ewakuacji lub uratowania w inny sposób? [ X ] TAKKomentarze i uwagi dotyczące dostępności architektonicznej Sąd Rejonowy w Jarosławiu ma siedzibę w dwóch budynkach przy ul. Jana Pawła Il 1 1 i przy ul. Czarnieckiego 4. Budynki są w pełni skomunikowane, połączone łącznikiem. Budynek przy ul. Czarnieckiego 4 jest obiektem przystosowanym do poruszania się osób niepełnosprawnych z dysfunkcją narządu ruchu (również poruszających się na wózkach inwalidzkich). Przy wejściu do budynku od ul. Czarnieckiego 4 zamontowane jest urządzenie do transportu osób niepełnosprawnych (obsługiwane przez pracowników ochrony), a w budynku sądu jest winda dla osób niepełnosprawnych. Budynek posiada podjazdy dla osób korzystających z wózków inwalidzkich na każdej kondygnacji. Komórki organizacyjne zajmujące się obsługą interesantów usytuowane są na parterze budynku. Przed budynkiem Sądu przy ul. Czarnieckiego 4 znajdują się dwa miejsca parkingowe dla osób niepełnosprawnych. Dział 2. Dostępność cyfrowa
Liczba stron: 1 Liczba aplikacji: Strony internetowe i aplikacje mobilne, dla których podmiot posiada deklarację dostępności
Liczba stron: Liczba aplikacji: Prosimy o podanie informacji dotyczących stron, dla których podmiot nie posiada deklaracji dostępności: Prosimy o podanie informacji dotyczących aplikacji, dla których podmiot nie posiada deklaracji dostępności: Komentarze i uwagi dotyczące dostępności cyfrowej Strona internetowa jest częściowo zgodna z ustawą o dostępności cyfrowej stron internetowych i aplikacji mobilnych podmiotów publicznych, z powodu niezgodności lub wyłączeń wymienionych poniżej: — część załączników dokumentów to skany w formie jedynie plików PDF nie są dostępne cyfrowo— częściowy brak opisów do grafik i zdjęć w postaci tekstu alternatywnego dla osób korzystających z czytników tekstu. Deklarację sporządzono na podstawie samooceny przeprowadzonej przez podmiot publiczny. Na w/w stronie można używać standardowych skrótów klawiszowych przeglądarek. Dodatkowo na stronie dostępny jest pasek narzędzi dostępności (prawy górny róg) dzięki któremu możemy: zwiększyć/zmniejszyć tekst, zwiększyć kontrast, zmienić w negatyw kontrast, zwiększyć czytelność czcionki (powiększenie bez zmiany struktury bazowej), reset wprowadzonych zmian, wersja mobilna strony dostępna na urządzeniach mobilnych. Dział 3. Dostępność informacyjno-komunikacyjna 1. Czy podmiot zapewnia osobom ze szczególnymi potrzebami obsługę z wykorzystaniem niżej wymienionych sposobów/środków wspierających komunikowanie się?
SMS, MMS lub komunikatorów internetowych [ X I NIE
f. Wykorzystanie tłumacza języka migowego przez strony internetowe illub
W przypadku zaznaczenia odpowiedzi „TAK” — prosimy określić w jakim czasie od zgłoszenia potrzeby podmiot zapewnia kontakt osobisty z tłumaczem języka migowego: [ X ] powyżej 3 dni roboczych h. Kontakt z pomocą tłumacza-przewodnika (kontakt osobisty) [ X ] TAK 2. Czy podmiot posiada urządzenia lub środki techniczne do obsługi osób słabosłyszących, takich jak np. pętle indukcyjne, systemy FM, systemy na podczerwień (IR), systemy Bluetooth? [ X I NIELiczba prowadzonych przez podmiot stron internetowych: 1 3. Czy podmiot zapewnia na tej stronie internetowej (tych stronach internetowych) informację o zakresie swojej działalności (głównych zadaniach podmiotu) w postaci: a. tekstu odczytywalnego maszynowo? [ X ] TAKb. nagrania treści w polskim języku migowym (PJM) w postaci pliku wideo? [ X ] NIE c. informacji w tekście łatwym do czytania (ETR)? [ X I NIE4. Czy podmiot zapewniał w okresie sprawozdawczym — tj. od 20.09.2019 r. do 01.01.2021 r. — na wniosek osoby ze szczególnymi potrzebami możliwość komunikacji w formie określonej w tym wniosku? [ X I NIEDział 4. Informacja o dostępie alternatywnym
[ X ] NIE3. Czy w okresie sprawozdawczym podmiot zapewniał dostęp alternatywny w postaci zmian w organizacji funkcjonowania podmiotu? [ X ] NIE4. Czy w okresie sprawozdawczym podmiot zapewniał dostęp alternatywny w sposób inny niż wymienione wyżej? [ X I NIE
|